Moja twórczość

Temat: filmy wojenne
witam. poszukuje zajebiste filmy wojenne takie w stylu szeregowiec ryan, cienka czerwona linia, najlepiej z lektorem. no i jeszcze dobre filmy o wiezieniu. za kazdy post bedzie + tylko powiedzcie mi jak je sie daje bo chyba jeszcze mam za malo postow... pozdrawiam
Źródło: topranking.pl/928/filmy,wojenne.php



Temat: Film
Zajebiste filmy Gran torino Seven pounds Taken Deviance Hero wanted Righteus kill Ostatnie zlecenie Lakiev terrace Tunnel rats
Źródło: topranking.pl/916/76,31,film.php


Temat: Ekranizacje komiksów!
"dalo sie ogladac"? To byly zajebiste filmy. Super zagrane, ze swietnymi dialogami, niepowtarzalna scenografia i kostiumami. Naprawde uwazam, ze to bardzo dobre filmy, a nie filmy ktore "da sie ogladac". Da sie obejrzec Spidermana i X-Manow, choc niechetnie. Dla mnie Batmany to klasyka i obawiam sie, ze poprzeczka nie do pokonania przez wspolczesnych skupionych na efektach specjalnych raczej niz na klimacie rezyserach. Nie chce narzekac, ale obawiam sie o...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15,6766138,6766138,Ekranizacje_komiksow_.html


Temat: Vinny Pastore w filmie Ritchie'go
a dlaczego uwazasz ze ktos ma cie przekonywac do tego kina, filmy sie oglada po ot aby sie bawic i je przezywac, a nie po to zeby czuc mrowienie w jelitach, choc i niektore filmy potrafia to wywolac. Jak masz problemy z odczuwaniem emocji to znajdz se jakis elektrostymulator. Guy ritchie robi zajebiste filmy ktore wielu ludzi oglada kilkakrotnie. Jezeli masz inny od niektorych wzorzec tego jak maja wygladac filmy to moze zachowaj go dla siebie lepiej zamiast udawac jaki to wybredny krytyk filmowy z ciebie.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15,17013655,17013655,Vinny_Pastore_w_filmie_Ritchie_go.html


Temat: FAJNE FILMM
Good German, Borat zajebiste filmy no i american gangster taki nowszy
Źródło: topranking.pl/945/fajne,filmm.php


Temat: filmy
Witam. wiekszosc uwaza ze tajlandia robi zajebiste filmy grozy.. jednym z przykladow jest np "widmo" z 2004r prosze o podawanie tytulow najlepszych filmow wlasnie z tajlandii. pozdrawiam
Źródło: topranking.pl/942/81,filmy.php


Temat: .....
...czy mi tu jeszcze dojebiecie czy nie... nie zadeklaruje zadnego terminu, bo w tej chwili nie stac mnie zupelnie na nic. Ale oddam. Ewentualnie moja zona odda z odszkodowania. Almar - nie znasz mnie zupelnie, nic o mnie nie wiesz, a najwiecej sie udzielasz - Tobie zycze pobycia choc przez miesiac w takiej sytuacji, jak moja. Aha, zapomnij, ze cokolwiek ode mnie dostaniesz, kase dostanie Kibek, nie Ty. Nie jestem Ci nic winien, chociaz... Ale nie, nie znize sie az tak. Protz - zajebiste filmy. Ewa - sorry, ze sie zawiodlas, choc to nie do konca tak. Reszta - jezeli ktos jeszcze (np z poznania, jak sugerowal Kibek) uwaza, ze jestem mu cos winien, to prosze sie zglaszac. Na gg, bo alta nie czytam. Wesolych swiat.
Źródło: topranking.pl/1174/500.php


Temat: Jaki telefon wybrac?
przed chwila ogladalem sobie filmiki na youtube i widzialem jakia zajebiste filmy robi ten LG w 120fps. Jeszcze zobacze ale raczej wezme N73 ME. Moze jeszcze ktos napisze o tym lg i mnie przekona
Źródło: topranking.pl/910/80,jaki,telefon,wybrac.php


Temat: Filmy,które widziałeś Ty ale nie widział nikt inny
Fikcyjne pulpety i 0,5 litra. Zajebiste filmy offowe sky piastowskie
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15,46446981,46446981,Filmy_ktore_widziales_Ty_ale_nie_widzial_nikt_inny.html


Temat: Film Wojenny
Polecam Ci obejrzeć kampanie Braci, Szeregowca Rayana ;] Zajebiste filmy a jak na prawdę chcesz coś dobrego to obejrzyj sobie "Wróg u Bram" Zajebisty Film Max ;]
Źródło: topranking.pl/893/film,wojenny.php


Temat: Szukam Filmów !!!!!
Czesc. Szukam filmów z aktorem "Jet lee" ??? mam takie znim -Fearlesss(polecam) -i jeszcze jakis tam.ale niepamietam. ale takie zajebiste filmy . za pomoc +++++
Źródło: topranking.pl/938/93,szukam,filmow.php


Temat: Filmy
Apocalypto i Tropiciel jak dla mnie naprawdę zajebiste filmy
Źródło: topranking.pl/931/58,filmy.php


Temat: FIlmy gangsta
te filmy co wymieniliście już oglądałem , no ale chodzi mi o takie zajebiste filmy z czarno skórymi (nie chciałem nikogo urazić) aktorami wałsnie co takiego jak Get Rich or Die Tryiang
Źródło: topranking.pl/923/filmy,gangsta.php


Temat: Zdolnosci artystyczne a grafika komputerowa
Witam‌ Zastanawiam się czy osoba która nie ma talentu artystycznego może robić efektywnie wizualnie filmy Flash. Znacie takie osoby które są marnymi artystami, a jednak robią zajebiste filmy Flash? Wydaje mi się, że przy tworzeniu grafiki komputerowej nie potrzebne są umiejętności artystyczne lecz wielka wyobraźnia. Co wy na to?
Źródło: topranking.pl/1091/zdolnosci,artystyczne,a,grafika,komputerowa.php


Temat: .....
...tu jeszcze dojebiecie czy nie... nie | zadeklaruje zadnego terminu, bo w tej chwili nie stac mnie zupelnie na | nic. Ale oddam. Ewentualnie moja zona odda z odszkodowania. | Almar - nie znasz mnie zupelnie, nic o mnie nie wiesz, a najwiecej sie | udzielasz - Tobie zycze pobycia choc przez miesiac w takiej sytuacji, jak | moja. Aha, zapomnij, ze cokolwiek ode mnie dostaniesz, kase dostanie | Kibek, nie Ty. Nie jestem Ci nic winien, chociaz... Ale nie, nie znize sie | az tak. | Protz - zajebiste filmy. | Ewa - sorry, ze sie zawiodlas, choc to nie do konca tak. | Reszta - jezeli ktos jeszcze (np z poznania, jak sugerowal Kibek) uwaza, | ze jestem mu cos winien, to prosze sie zglaszac. Na gg, bo alta nie | czytam. | Wesolych swiat. Czy ktos wie, co dalej? ech... Nie dalej jak wczoraj rozmawiałyśmy właśnie z jagą, czy Cyjanek przepadł już bez śladu, czy ktokolwiek ma jeszcze z nim jakiś kontakt...
Źródło: topranking.pl/1174/500.php


Temat: Co jest na Camerimage?
Jest calkiem spoko.Mozna obejrzec naprawde zajebiste filmy-jest ok. 3-4 filmow dziennie- i poznac ciekawych ludzi. Kloopt moze byc z cena, bo wejsciowka na cala impreze kosztuje ok.500 zl, ale mozna tez kupowac bilety na ojedyncze filmy (ok.10-15zl).Najlepiej jednak jest tam pracowac-ja robilam to w zeszlym roku. Praca jest za friko(wolontariat), w roznych sekcjach (do wyboru, np. kontaskty z mediami, opieka nad goscmi)i wtedy dostajesz identyfikator- wejsciowke na wszystkie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,546,3872428,3872428,Co_jest_na_Camerimage_.html


Temat: Ambitne kino - part 2
No to może zaczną organizować tzw. maratony filmowe. W ostatni piątek byłem na Mexican Night w Silver Screenie od 23:00 do 6:00 3 zajebiste filmy ("21 gramów"-pokaz przedpremierowy, "Amores Perros", "I twoją matkę też")za 25 zł.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,322,10945504,10945504,Ambitne_kino_part_2.html


Temat: klasyka nie do ogladania
> - ,,Casablanca'' > - ,,Obywatel Kane'' Zajebiste filmy :-)
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15,33750318,33750318,klasyka_nie_do_ogladania.html


Temat: Najlepsze filmy sensacyjne, akcji itp.
j.w podawajcie inne od tych co poniżej (najlepiej takie, które sa z lektorem na DW, lata 2006-2009) - jednym słowem maja to być ZAJEBISTE filmy Plan Doskonaly Strzelec Transformers Rambo Szkalana Pułapka 4.0 Eagle eye Ultimatum Bourne Iron Man Uprowadzona Po prostu walcz 88 Minut Tylko strzelaj Teoria Chaosu Krółestwo Angielska robota Jumper Osiem Części Prawdy Tokio drift Resident Evil 3 Hitman Babylon A.D Deja Vu Mission Impossible 3 Next Wyscig smierci Transporter 3 Godziny...
Źródło: topranking.pl/937/najlepsze,filmy,sensacyjne,akcji,itp.php


Temat: QUO VADIS KABLÓWKO? ZLIKWIDOWAĆ?!
A ODWALCIE SIE OD SKY!!!! GOSCIE ROBIA ZAJEBISTE FILMY I DZIEKI TAKIM LUDZIOM KABARETOM RAZ DWA TRZY SLYCHAC O TYM PRZASNYM MIESCIE. CO MNIE OBCHODZI JAKAS KABLOWKA I JEJ SPORT!!!! NIE MA JAKIS POWAZNIEJSZYCH TEMATOW NIZ OBSRANA KABLOWKA??!!
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,73,3701350,3701350,QUO_VADIS_KABLOWKO_ZLIKWIDOWAC_.html


Temat: Ideal sceny siegnal bruku
Pięknego dnia Mon, 24 Aug 1998 16:28:12 +0200, "[Tomek]" <t@sprint.com.plbył łaskaw napisać co następuje: Quake-Movie Mody Total-Conversions Skiny Modele Mapy Skrypty W zeszłym tygodniu, na przykład, wyszły cztery polskie mody, sześć map i dwa zajebiste filmy. Aż huczy.     Pozdrawiam,     Jerzy
Źródło: topranking.pl/1260/ideal,sceny,siegnal,bruku.php


Temat: Film o miłości
list w butelce ,dom nad jeziorem, pamietnik. 3 zajebiste filmy
Źródło: topranking.pl/921/film,o,milosci.php


Temat: .....
Uzytkownik "Cyjanek" <cyja@spymac.comnapisal Protz - zajebiste filmy. Dziekuje.  :) Wesolych Swiat! Protz
Źródło: topranking.pl/1174/500.php


Temat: Najlepszy filmy które polecacie
Jakie znacie nowe zajebiste filmy?? Różne rodzaje: komedie, horrory itd. Dam plusa tym którzy mi napiszą filmy, które są na dw i są z polskim lektorem na dvdrip. Oraz te które są nowe z tego roku Jakie mi polecacie??
Źródło: topranking.pl/932/najlepszy,filmy,ktore,polecacie.php


Temat: Casablanca !
"pietr" <trus@mokotow.2a.plwrote in news:b3nu0d$6qd$1@atlantis.news.tpi.pl: Nie podoba Ci sie Braveheart i Zostawic Las Vegas, takie dwa zajebiste filmy ??!!!! :(((((( Z Braveheart to sam nie wiem, dlaczego mi sie nie podobal. Ja wiem, ze to dobry film i Mel gra i w ogole, ale jakos tak nie podszedl mi... A Zostawic Las Vegas i tak obejrze za dwa tygodnie, bo kumpel robi maraton filmowy i mnie zaprosil.
Źródło: topranking.pl/1094/casablanca.php


Temat: Filmy
Wiec tak szukam jakis fajnych filmow do obejrzenia.... musze je scigac a mam tylko ta noc wiec dawajcie zajebiste filmy (nowsze)
Źródło: topranking.pl/938/53,filmy.php


Temat: Obcy - powrót legendy
zajebiste filmy!
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,139,8975982,8975982,Obcy_powrot_legendy.html